Administratief Medewerker Orderverwerking – Zaandam

Organisatie

Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in producten die zijn toepassing vindt in o.a. de Food industrie.
Zij ontwerpen en installeren hun producten wereldwijd.

Functie

De afdeling Onderdelen en Projecten stapt in het bedrijfsproces nadat de order door de klant is getekend. Je bent medeverantwoordelijk voor de administratie (intern en extern) en communicatie van het gehele traject vanaf de orderbevestiging naar de klant tot aan de facturatie. Je hebt een belangrijke spil functie met veel verantwoordelijkheden en
regelmogelijkheden binnen de groeiende organisatie.

Belangrijke taken o.a.:

– Het verwerken van machine verkoop en productieorders in het systeem;
– Het vertalen van de orderbevestiging naar onderdeellijsten t.b.v. inkoop en productie;
– Het afgeven van levertijden en het afstemmen van de technische uitvoering van de machines;
– Je bent aanspreekpunt voor de klant vanaf het moment van aanbetalen tot aan levering;
– Beheren van de orders en bewaken van de levertijden;
– Voorbereiden van het transport in samenwerking met logistiek en het verzorgen van de facturatie;

Functie eisen

Je hebt een HBO-werk en denkniveau;
Je hebt ervaring in een technische organisatorische functie of affiniteit met de techniek;
Je bent administratief en organisatorisch sterk;
Je bent flexibel, stressbestendig en kan goed omgaan met ad hoc situaties;
Je communiceert duidelijk in het Nederlands en Engels en voorziet collega’s en klanten tijdig van de juiste informatie;
Goede kennis van Microsoft Office;
Woonachtig in de omgeving Zaandam.

Aanbod

Geboden wordt een aantrekkelijke, veelzijdige, zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een vooraanstaand internationaal werkend bedrijf.
Een prima pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een zoals pensioen- en reiskostenregeling. Een collegiale werksfeer in een professionele, no-nonsense organisatie.

Arbeidsvoorwaarden
– uitstekend salaris
– 27 vakantiedagen
– 13 ATV-dagen
– 50% bijdrage pensioenpremie

Inlichtingen

Voor reageren of meer informatie kunt u contact op nemen met Hans van Rooijen.
Email: sollicitatie@beta-recruitment.nl. Telefoon: 035-7200941 of 06-22265555.

Sollicitatie

Klik op “SOLLICITEER”.
Je ontvangt direct na je sollicitatie automatisch een ontvangstbevestiging in je mailbox. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van de consultant die deze vacature in behandeling heeft.

No comments

You must be logged in to post a comment.