Teammanager Operationeel Materieelplanner – Amsterdam

Organisatie

Onze opdrachtgever is een uniek bedrijf. We zoeken een sterke leidinggevende die zich thuis voelt in Amsterdam en zich laat zien. Zo’n teammanager die ‘kansen ziet en zijn/haar schouders eronder wil zetten’ en bij wie het glas altijd halfvol is.

Kortom, we zoeken een veranderaar en een doorpakker.

Functie

Als Interim Teammanager Operationeel Materieelplanner ben jij samen met het team verantwoordelijk dat er tijdig schoon, heel en veilig materieel beschikbaar is voor de uitvoering. Samen met je team draag je zorg voor de materieelplanning, het locatiebeheer van op dit moment 7 locaties, het maken van analyses en voorstellen voor de materieelplanning en hou je door goed contractbeheer met het team de bedrijf kritische installaties up and running. Daarnaast werk je intensief samen met stakeholders zoals onder andere de managers van het onderhoudswerkplaats om de samenwerking verder te optimaliseren. Ook werk je nauw samen met de coördinator Veiligheid en de coördinator Logistiek.
l met al een pittige verantwoordelijkheid en een enorm mooie en uitdagende baan!

Het is van groot belang dat de afdeling zich blijft ontwikkelen en vernieuwen. Kortom: de functie van teammanager staat voor een enorme mate van diversiteit en verantwoordelijkheid..

Als teammanager rekenen we op je. Zeker als het gaat om:

  • Peoplemanagement. Je bent een betrokken en toegankelijke leidinggevende die echt in verbinding staat met het team, ook ben je niet bang om heldere kaders aan te geven. Je zorgt er door jouw stijl van leidinggeven voor dat het team het beste uit zichzelf haalt.
  • Je bent een veranderraar die samen met het team de afdeling door blijft ontwikkelen. Dit doe je onder andere door samen met het team projecten op te pakken.
  • Je bent iemand die bestaande werkwijzen niet als vanzelfsprekend beschouwt maar innovatief en creatief is in het verbeteren hiervan.
  • Het maken van verbinding tussen alle werkdisciplines en het benutten van de vrijheid in de functie (die er volop is). Zo behaal je op eigen wijze maximale resultaten.

Soepel switchen tussen alle verschillende rollen die je vervult. Zo ben je niet alleen een people– en projectmanager, je bent ook het aanspreekpunt voor andere afdelingen binnen de organisatie.

Functie-eisen

We zoeken dus een sterke leidinggevende die zich laat zien. Zo’n teammanager die ‘kansen ziet en zijn/haar schouders eronder wil zetten’ en bij wie het glas altijd halfvol is.

Kortom, we zoeken een veranderaar en een doorpakker die:

  • Op hbo-niveau werkt en denkt.
  • Kennis heeft van logistiek en logistieke processen.
  • Tenminste 3 jaar ervaring heeft met het leidinggeven aan grote teams. Bijvoorbeeld in de logistieke of technische sector.
  • Graag zelf invulling geeft aan de functie. Je vindt jouw balans tussen het ‘binnen en buiten’ werken.

Aanbod

In verband met tijdelijk verlof van de huidige teammanager, zoeken wij tijdelijke vervanging voor 6 maanden.

  • Aanvang opdracht week 10,
  • Werkweek van 36 uur,
  • Reiskosten vergoeding op basis van OV,
  • Pensioen bijdrage,
  • Helaas kan voor deze opdracht geen ZZP’er worden ingezet!

Inlichtingen

Voor reageren of meer informatie kunt u contact op nemen met Hans van Rooijen. Email: sollicitatie@beta-recruitment.nl. Telefoon: 06-22265555.

Sollicitatie

Klik op “SOLLICITEER”. Je ontvangt direct na je sollicitatie automatisch een ontvangstbevestiging in je mailbox. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van de consultant die deze vacature in behandeling heeft.