Technisch Inkoper – Schagen

januari 8, 2020

Organisatie

Je nieuwe werkgever

Voor een dynamisch bedrijf (120 fte) met een sterke positie in de high tech machinebouw binnen het voorbereiden van stalen buizen, balken, kokers en andere profielen, in house engineering en assemblage, zoeken wij een Inkoper met bewezen technische affiniteit en ervaring die toe is aan een tweede of derde stap.

Functie

Je nieuwe functie

Als Inkoper ben je belast met de strategische, tactische en operationele inkoop, inclusief de uitbesteding van werk. Je werkt nauw samen met de verschillende teamleden en structureert het inkoopproces
Daarnaast voer je ook contractonderhandelingen met leveranciers en houd je het leveranciersbestand up to date.
Je hebt de dagelijkse aansturing van twee directe collega’s.

Je overige werkzaamheden zijn:

• Je begeleidt en stuurt de technische inkoop binnen de organisatie
• Je onderhandelt met leveranciers over raamcontracten en prijsafspraken
• Je bent actief op zoek naar nieuwe leveranciers in binnen en buitenland
• Je mede opstellen van de specificaties en inkooporders
• Je coördineert eventuele uitbesteding van koop onderdelen
• Je bewaakt de leverbetrouwbaarheid
• Je houdt je bezig met relatiebeheer van de bestaande leveranciers
• Je doet voorstellen om de inkoopprocessen te optimaliseren
• Je verzorgt de maandelijkse managementrapportages (o.a. financiële voortgang) o.a. op basis van overeengekomen KPI’s (leveranciersreductie, kostprijsreductie, voorraadverlaging,
doorlooptijd reductie)
• Je werkt bij de projecten nauw samen met de afdelingen productie en engineering

Functie-eisen

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?

• Om deze functie goed uit te kunnen voeren, heb je HBO werk en denkniveau bijvoorkeur Werktuigbouwkunde en Nevi 1 & 2 zijn een pré en heb je minimaal 5 jaar relevante inkoopervaring, zowel operationeel als strategisch in een industriële omgeving.
• Je bent een sterke communicator die met respect de onderhandeling in gaat en niet stopt totdat het beoogde behaald is.
• Je hebt goede communicatie skills zowel intern als naar de leveranciers en klanten, je werkt nauwkeurig, bent flexibel en proactief.
• Je bent analytisch sterk, resultaat georiënteerd en een teamplayer.
• Je bent bekend met CRM software en MS Office en spreekt Nederlands en Engels.

Aanbod

Wat krijg je daar voor terug?

Een zelfstandige job bij een snel groeiend en dynamisch internationaal bedrijf waar doorgroei een reële mogelijkheid is.
Een afwisselende, zelfstandige baan met toekomst met ontwikkelingsmogelijkheden.
De opdrachtgever bied je een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden, zoals een goed salaris, pensioenregeling, 27 vakantiedagen, Reiskostenvergoeding.
Vaste baan bij onze opdrachtgever.

Inlichtingen

Voor reageren of meer informatie kunt u contact op nemen met Hans van Rooijen.
Email: sollicitatie@beta-recruitment.nl. Telefoon: 035-7200941.

Sollicitatie

Klik op “SOLLICITEER”.
Je ontvangt direct na je sollicitatie automatisch een ontvangstbevestiging in je mailbox. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van de consultant die deze vacature in behandeling heeft.

No comments

You must be logged in to post a comment.